משבר סדן • פגישת נתניהו ודרעי נדחתה בעקבות הפיגוע

אמש הורתה מועצת חכמי התורה של ש"ס והעומד בראשה מרן חכם שלום כהן לנציגי ש"ס להמשיך במאבק בכל הכוח
איתי גדסי 1 Comment on משבר סדן • פגישת נתניהו ודרעי נדחתה בעקבות הפיגוע

ראש הממשלה סיכם עם יו"ר ש"ס על פגישה בעקבות המשבר סביב התבטאויותיו של יו"ר דירקטוריון הנכנס • אלא שבעקבות הלו"ז הצפוף, נדחתה פגישתם למחר • אתמול הביע נשיא מועצת החכמים תמיכה בדרישת התנועה לפיטורי רמי סדן

נתניהו ודרעי צילום: Marc Israel Sellem/POOL
אמש הורתה מועצת חכמי התורה של ש"ס והעומד בראשה מרן חכם שלום כהן לנציגי ש"ס להמשיך במאבק בכל הכוח
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פגישת נתניהו ודרעי שנקבעה בשל המשבר בפרשת רמי סדן נדחתה למחר. אמש התקשר ראש הממשלה נתניהו לדרעי והשניים קבעו פגישה להיום בשעה 19:00, כדי לנסות לפתור את סוגיית מינויו של סדן ליו"ר דירקטוריון חדשות 10.

לפני זמן קצר דווח כי הפגישה תידחה למחר והיא תתקיים ביום שישי בשעה 11:30 בבוקר במעונו של ראש הממשלה בירושלים. הפגישה תידחה בעקבות אילוצי לו"ז של ראש הממשלה נתניהו בשל הפיגוע שאירע אמש.

כזכור, אמש הורתה מועצת חכמי התורה של ש"ס והעומד בראשה מרן חכם שלום כהן לנציגי ש"ס להמשיך במאבק בכל הכוח. במהלך השיחה אמש הורה נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה הגר״ש כהן לנציגיו ״להמשיך את המאבק ולא לוותר בשום אופן. זוהי פגיעה חמורה בציבור שלם״. הגר״ש כהן ביקש לחזק את ידי הח"כים ואת יו״ר התנועה במאבק.

ראש הישיבה ביקש לחזק את ידי חברי הכנסת ואת יו״ר התנועה השר דרעי במאבק הצודק למיגור תופעת הגזענות נגד הציבור המזרחי בישראל. ״זוהי פגיעה חמורה בציבור שלם״, אמר הגר״ש והוסיף כי ״אין לוותר בשום אופן״!

הבוקר קרא מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי ליושב ראש הדירקטוריון החדש של הערוץ רמי סדן להתפטר לאלתר מתפקידו בשל האמירות המיוחסות לו בגנות ש"ס והעומד בראשה השר דרעי. לקריאת המנכ"ל הצטרף יושב ראש ועד עובדי ערוץ 10 מתן חודורוב.

ורשבסקי אישר את הציטוטים שנשמעו מפי סדן ואמר "הייתי בישיבת דירקטוריון חדשות 10, שבה דיבר מר סדן, הוא התבטא באופן גזעני על ש"ס, שאין לו מקום בקרבנו. הדברים שאמר מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז בהקשר זה מדויקים בכל מילה, ואף הצהרתי על כך רשמית בפני הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לא הולך פרעענק עם שכנטוז